Trött b-rud

2011-01-27 @ 21:26:22
Nu sitter jag här, efter en lång dag med 80minutare rakt igenom. Känns ändå ganska okej om jag ska vara ärlig. Jag har tränat min lilla rumpa av mig under en timma mitt på dagen, och så har jag nu städat husets två toaletter. Även detta känns helt okej, för i morgon har jag en syssla mindre på mina axlar, och kan därför göra något som är mycket roligare!
Nu ska jag hur som helst bege mig ner i duschen innan jag våldgästar min stackars säng. Jag ska även tagga lite extra till mina tio minuters sovmorgon i morgon. Oh my godness!!!! tyyyyyp... Jag ska även läsa några sidor i min nya påbörjade bok - Magdalena Graaf, Det ska bli ett nöje att döda dig. Känns som en ganska härlig bok va? :)
Nej skämt och sido, det är faktiskt en självbiografi, så sånt ska jag inte sitta här och skoja om.. En annan sjukt sjukt sjukt bra självbiografi jag läst är av Mia Skäringer och heter Dyngkåt och hur helig som helst. Det kan jag varmt rekommendera och nu skriker duschen.
Sweet dreams♥
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Ellen

Tack för tipset sötnos :)!

2011-01-28 @ 13:28:57
URL: http://ellenhult.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0