You can count on me like...

2011-01-12 @ 07:34:10
1 2 3

Gooooodmorgon dudes! Idag är jag trött. Vad är ni? Idag ska jag även gå till skolan. Jag känner att detta kommer bli en vanlig rutin nu i veckorna, så frågan är om jag fortsätter att skriva på morgonen, varje fucking dag.. För den som ville veta tänkte jag också tala om att jag är väldigt trött på munsår och annat som förstör vardagen allmänt mycket. Inte nog med att det är fult, för den biter skiter jag väl i, men det blir ju helt varmt, bubbligt, svidigt och man tappar känseln i typ hela läppen? Öhö, jag ska smörja på ett lager med vit salva, och sen ska jag traska iväg till skolan. Slutar 15.20 idag, så förvänta er inga mirakel..
Over and out!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0