One look from me, and you'll understand

2011-07-02 @ 09:44:32
Godmorgon flickor och pojkar! Vaknade lite senare än vad jag räknat med, då jag skulle försöka få mig en motionsrunda, men jag får köra lite styrka hemma istället. Idag är det ett speckat schema igen. Jag ska till stan mad mina tre pinglor och fixa både mat och annat tills ikväll, då vi ska på lite partaj och fira Tess och Hilda. Spår en toppenkväll!
Nu ska jag bara få lite styrka i mage och ben innan jag tar en dusch, och sen tar tag i dagen! POSS
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hilda

sv: tack, men jag ångrade mig efter en halvtimme.. nu HATAR jag det för det är verkligen inte mig och det enda jag vill göra just nu är att gräva mig ett djupt hål och hoppa i så att ingen kan se det.... :(

2011-07-02 @ 12:45:05
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0