Picture my yesterday

2011-07-01 @ 23:52:05
Jag startade dagen med en bilfärd tillsammans med borsan och hans Clara. Vi styrde upp det och åkte raka vägen till Söderköping och Smultronstället, där stoooora glassar väntade på oss.
Vi åt tills vi storknade och tog sen en promenad längs Göta kanal och hittade till vår stora glädje en minigolfbana som vi stoppade klorna i.
(mitt ansikte tyckte av någon konstig anledning att det var okej att se nyvaken ut ungefär hela dagen igår..)


Väl hemma i viken hann jag inte med mer än att komma hem, innan jag packade badkläderna och trampade ner till stan för att möte upp Elin. Vi shoppade på Hemköp och tog oss ut till Tabbe för en picknik. Spenderade sedan mina närmsta timmar där. Mysigt!
Gav mig på hoppbilderna, men lyckades inte riktigt, MEN VILKEN SPRINGARE!


Efter att solen gått ner tog vi oss hem till var och en, och hos mig dundrade det snart in två härliga pöjkar som jag sedan spenderade lite tid framför en film med. Vi åt bullar och drack tea tills vi alla tre nästan somnade i soffan min. Summerar den här dagen som en av de bättre!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0