Skruva tiden tillbaka för en stund

2011-07-08 @ 00:36:00
Våra två finaste studenter


Om tre år så!

Bättre sent än aldrig?.. Nu är det några veckor sedan studenternas ljubel fyllde hela staden. Västervik var liksom levande med både tårar i ögonen och lycka i rösten. Många träffade varann för kanske sista gången på väldigt länge, och andra såg bara en sak - Lycka.
Jag vet redan nu att jag kommer stå där och gråta som en gris om tre år, och OM jag har bloggen kvar då, då ska ni få se på tårar och glädje! Jag längtar så efter det skräckblanadade förtjusningen. ''Vad händer nu?'' Liksom.

Jag hade inte långt till tårarna när jag såg glädjen i min brors ögon, den 17e juni i år. Jag var så glad. Glad för hans skull, men ändå lite bekymrad, för vad händer nu? Kommer jag bli ensam nu? Det kan jag fortfarande inte svara på, men en sak är säker. Jag önskar min älskade bror all lycka i framtiden. Den killen kommer lyckas, det vet jag. Jag kunde inte fått en bättre bror någonsin.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0