Look at you tonight, so beautiful under these lights

2011-06-26 @ 12:27:37
- smile :) you're beautiful!
Godmorgon på er folket! Eftersom internet och hela skiten ballade ur någon gång mitt på dagen igår, har jag inte kunnat höra av mig och genomföra det jag egentligen hade tänkt här på bloggen. Det får bli idag om jag hinner, men förutom bloggen ska jag också hinna med middag hos modern och sex timmars jobb... Lagom kul när jag nu hamnat i nån sömnperiod, en sömndeprission döper jag det till! Kanske drabbats av nån farlig mystisk sömnsjuka?.. (måste ha det värsta framför mig, så jag inte blir besviken liksom..)
Jag vaknade till för några timmar sen, åt frullelele och somnade som en stock igen i soffan, där jag spenderat de två senaste nätterna. Hur skönt? Jätteskönt! OCH om någon nu vill veta så har jag satt upp håret och tvättat ansiktet med min nya hundrakronorstvätt från H&M. Vi får se om den gör skäl för sitt pris!
Nu ska jag bara ta tag i lite småplock innan det serveras middag hos mamma vid halv tre, efter det åker jag ner till Sahara och sysselsätter mig i några timmar. Ikväll ska jag sova tiiidigt, för i morgon smäller det! '' Hej fruktade räls..
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0