Så groteskt jävla välkommen, jävla jävel!!

2011-06-27 @ 08:52:47
Godmorgon på er! Jag är uppe med tuppen, och har fått mig cirkus fyra timmars sömn, då jag helt glömt bort min tid till tandregleringen nu på morgon. Det kom jag på när jag alldeles för sent inatt stod och borstade bissingarna... - Bra Jolina! När klockan sen ringde somnade jag såklart om, och vaknade tio minuter innan jag hade tid på esplanades. Då fick jag eld i brallan ska ni veta, men visst kom jag i tid! Nu har jag också fått i mig lite yoghurt vilket jag antar kommer bli mitt stammål under de närmsta dagarna? Man hör ju vad folk tycker om dessa tandställningar osv..

Idag ska jag träffa två av mina pinglor och sola massor. Vi ska ta oss ut till Korpaholmarna och bara ha det bra! Eftersom jag nu är vaken lite innan, så ska jag försöka hinna med att packa, för idag flyttar jag till mamma!
POSSS
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0