Såhär skulle jag vilja gå klädd idag, men icke!

2011-06-21 @ 13:03:14

Hallå på er! Updateringen avtar mer och mer, vilket jag tror att ni också märker, men jag ska göra mitt bästa för att bättra mig. Tiden finns inte riktigt, plus att datan jag för tillfället använder inte riktigt vill sammarbeta med varken mig eller blogg.se, så det blir vad det blir liksom.

Sommaren har startat med dunder och brak, bokstavligt. Under gårdagen, på mig lediga dag, öste regnet ner, och det enda jag hann med var ungefär att fixa de viktigaste ärendena på stan, och gå en liten tallrikskurs på Sahara. När jag även öppnade upp sommarlovet med att bli sjuk kändes det hela mindre viktigt, och jag har bestämt mig för att friskna till ordentligt innan jag kör på som vanligt igen. Sen hur man ser på att jag var och tränade i morse kan vi diskutera.. Känner att det kanske inte var ett av mina bättre val.


Idag spenderar jag i alla fall mina första timmar i tvättstugan och varvar lite med soffaochtevehäng. Om några timmar ska jag hoppa in i duschen, och vid fyra börjar jag jobba. Slutar inte förens sent, så vi får se när vi hörs! Ska fixa en annan dator så jag kan bjuda er på bilderna från student och spanienresan, men nu är tyvärr även minneskortet ute på vift..
XX
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0