A day for schoolwork

2011-03-16 @ 17:53:17
Slängde ihop en lite för salt kladdkaka under förmiddagen.

Heeeeej ppl! Efter den här studiedagen har jag tyvärr inte fått en enda studie gjord. Det är ju allt så jag får lite ångest... Med ett natinellt prov i fysik och en herrans massa teknik i morgon så är jag inte heller så pepp på skiten. Hur som så får jag väl ta mig igenom några sidor lite senare, och runt åtta dyker nog Hanna upp, så att vi kan gå och köpa lite guudis till morgondagen.
Dagen har jag spenderat tillsammans med Fanny, på gymmet, i tvättstugan och i köket. Mannen min kom även hit runt två och nu sitter både han och Marino här. Sååååå nu ska jag nog ägna lite tid åt dem!
Hööörs. D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0