Dååååligt värre

2011-03-18 @ 18:52:15
Hejsanhoppsan! Idag blir det dåååligt med uppdatering. Det har snöat hela dagen och jag går i taket, jag har tränat och sprungit långt och nu är släkten här och firar mig för en andra gång. Smörgåstårta ligger gott i magen och jag känner för att bara lägga mig i soffan och bara döööö. Jag är trött.

Vi hörs i morgon. D
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Men åh neej, det gjorde de säkert inte!! Tro på dig själv och att det gick bra!

Haha jadu, bra fråga.. gick väl sådär, svarade på allt men gissade rätt så stort på vissa alltså men men :) sov så gott nu, kram!

2011-03-19 @ 02:14:22
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0