Oh my god! I'm alive!

2011-03-07 @ 20:03:48
Ja det är lika sant som det är sagt! Om inte ännu mer sant! Jag lever ungefär så mycket man kan leva tror jag... Min söndag gick åt till att möblera om och fixa i garderoben, plus att jag hade ett litet bråk med internet. Igen. Inte najs alls, men mer najs blev det på rummet! Folk brukar kalla det en skön känsla att vara ifrån bloggen och internet, men jag kan inte hålla med, då jag har nästan hela livet här. Skriver jag inte här, ja, då vet i tusan vad jag gör och jag blir alldeles virrig... Därför tog jag tillfället i akt att skriva en snutt här, nu när jag är hemma efter en dag i skolan, med skojfoto, en dag på stan med M, och sist men inte minst på jobbet. Såååå nu har jag tjänat mig ett par lappar också! Helt okej.
Vi höööörs! D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0