Torsdagsmys

2011-03-03 @ 20:40:18
Sitter här och myser, all alone, med kaffe och dator framför Landskampen. Jag har även syndat och ätit choklad, men vad gör det om hundra år? Dom rutorna får jag bort enkelt ;)
Jag undrar vart broren min tagit vägen... Kanske dags att ta tag i telefonen?
I morgon startar jag med school och sen vidare mot Actig direkt efter det. Kvällen och natten spenderar jag i mycket gott sällskap både i bubbel och på restaurang förhoppningsvis. Det ser jag fram emot, och jag ska se till att hela helgen blir så bra som jag hoppas på! Vad ska ni hitta på?
Nu ska jag kolla klart på teven och sen känner jag att sängen passar väldigt bra!
Sov så gott. D
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0