Boys fall like dominoes

2011-05-03 @ 18:40:56
Idag är det den 3e maj och det har snöat, big time! Shit alltså, jag trodde att vi hade fått allt vi skulle, då hela Västervik gick runt med shorts och bruna ben nästan hela förra veckan? Gissa om jag blev paff! Och gissa ännu mer om jag blev arg!

Hur som så har jag gjort både det ena och det andra idag. Jag har till största delen cyklat runt i regn och snö, och frusit både händer och öron av mig. Sen har jag också skapat frukost på sängen till två av mina pinglor, träffat Johan en stund och nu även ätit tillsammans med brorsan och mamma. Som ni ser så har jag gjort ungefär allt förutom att använda dagen till studier, vilket kanske hade varit smart, då vi har studiedag idag. Det får nog kvällen lämna rum för. Jag startar med mitt musikarbete. En stor kom frukt-tea får joina mig!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0