Dear shoes, I love you

2011-05-06 @ 17:33:20
Hello there! Today it's friday!! Jag fick igår hem mitt lilla paket, med både skor och klänningar. Nu är det bestämt. Jag glider runt i det här den 16e juni! Känns riktigt skönt att ha det klart redan nu, även om det inte är speciellt tidigt nu heller, men lite "lillalandetlagomstilen".
Jag har simmat med Hanna efter skolan, och efter det var vi inte malliga kan jag ta och slänga in. Det var nästan så vi sov på cyklarna, påvägen hem... Haha, men nu är jag i alla fall på banan igen och ska plocka ordning hela min garderob, som på något underligt vis bara hoppat ut rakt på golvet(?).. Sen ska jag ladda upp med lita chinese food, innan jag hämtar upp Hanna och vi åker ner till Mejeriet, för lite dansrföreställning. Hildis dansar och jag tror att detta blir stort!
Sover hos Stellish inatt så vi får se om vi hörs, annars hörs vi i morgon! XX
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0