Glass glass i stora lass lass lass

2011-05-22 @ 00:51:48
weheartit
Hallo! Jag har haft att göra upp över öronen idag, så det har därför blivit ungefär såhääär lite tid över till bloggen. Jag fick idag på dagen reda på att det behövdes folk nere på Sahara, och att jag då kunde börja provjobba lite också. Jag och Elin packade då grejerna och begav oss ner dit och fick några timmar gjorda. Jag stängde runt halv nio i glassen, där jag spenderat dagen, och begav mig vidare till Hanna där lite grabbar och brudar befann sig. Riktigt mysigt vart det och nu sitter vi här, jag och Hanna, och Beck - den svaga länken går på högvarv.

Även i morgon spenderar jag kvällen med jobb, och sen ska jag nog bara ladde upp för en vecka fylld av skola och en hel de plugg! Vi hörs! XX
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0