Så länge sen

2011-05-26 @ 17:47:02
Jag är nyäten, nyhemkomen och nysminkad. Mycket nytt idag. Jag är även klar med en hel del moment i skolan, då jag idag gjorde årets sista nationella prov - engelska muntligt. Efter ett hårt teknikpass, där jag även där blev klar, begav jag mig med andan i halsen ner till Alfaskolan, där Josefin lånade mig som modell. Fick mig en riktigt fin sminking som sedan blev bedömd. Oturligt nog är kameran inte på hemmaplan, så ni får tyvärr ingen bild... Dåligt värre, jag vet!
Nu kommer i alla fall Elinpelin snart, och vi ska senare till skolan för ett möte inför den kommande resan! ;) Puss på er
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: josse

alfaskolan ? hahaha , fortfarande torpa :D vad är alfa för något?

2011-05-26 @ 18:47:58
URL: http://jowsses.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0