Who the hell want to hear actors talk?

2011-05-01 @ 22:42:27
Britney Spears har under hela mitt 16 åriga liv varit aktuell på olika sätt. Har hon inte gjort musik om att hon vill bli slagen av sin älskling, har hon rakat skallen. Jag har dock aldrig riktigt tröttnat eller tyckt mindre om henne för vad hon gjort, som andra faktiskt gjort. Därför blir jag då så glad av att se att hon faktiskt är på fötter igen. När Hold it against me först kom ut tyckte jag inte om låten, men ju mer och mer jag ofrivilligt fick lyssna på den, desto mer började jag faktiskt att uppskatta den, och faktiskt resten av låtarna i det nya albumet. Jag kan utan tvekan påstå att Britney Spears aldrig dör ut.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0