With light in my eyes

2011-05-09 @ 20:44:22
Soooliga hälsningar! Dock inte fullt så varma som dom kunde varit, då jag konstigt nog gått runt och frusit idag. Solen har i alla fall lyst med sin närvaro och humöret har varit på topp från alla möjliga håll! Jag har blivit av med ytterligare en redovisning, som jag faktiskt inte kom på att jag skulle göra, förrens inatt.. Fick lite smått panik ett tag där, men visst gick det bra i alla fall.
När skoldagen var avklarad begav jag mig tillsammans med Hannispannis ner till stan för att checka in lite bikinis. jag har även testat en baddräkt, och har där med kommit fram till att det inte är något för min kroppsbyggnad, haha! Efter det mötte jag upp Ida och färdades ner till stan ytterligare en gång. Där fick vi en del ord sagda och efter att vi fått lite mat i magen tog vi fötterna och trampade hem till lilla mig.
Nu har hon precis åkt och jag funderar på att titta till lite plugg?.. XX
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0