Första advent

2011-11-27 @ 16:27:28
Jag tycker personligen att det är sjukt att det redan är första advent. Känns som om det var igår den sista snön smälte bort... För exakt ett år sedan var jag på Lanzarote. En resa jag lyckades förstöra alldeles själv, med alldeles för mycket tankar och oro. Samtidigt var det snöstorm hemma i viken. Folk kunde inte åka bil pga av snökaoset och visst höll det sig. Vi hade snö till i maj någon gång, känns det som.

Jag ska spendera min kväll med Stellabella, och ska även packa väskan så jag sover där. Ska sjunga, spela gitarr och ha adventmys!

The Fray – Where The Story Ends
The Fray – Syndicate
The Fray – Heartbeat
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0