Ibland så!

2011-11-07 @ 11:27:33
- Ibland måste du liksom dö lite inuti för att kunna resa dig ur askan, tro på dig själv, älska dig själv & bli en ny person.

Ovan en bild från förra veckan. Det ser väldigt dystert ut, men väldigt fint och mysigt var det. Klockan var kanske halv åtta på morgonen och av någon anledning kunde jag bara inte ligga kvar i sängen. Idag var det andra bullar som gällde. Har fått bara några timmars sömn inatt, vilket beror på mina konstiga drömmar. Jag drömmer liksom att jag har ont i hela kroppen, och vaknar därefter med precis samma känsla. Jag blir så sjukt stressad när jag är sjuk.. Får liksom lite panik över att jag var tvungen att bli sjuk direkt efter lovet. Meeen nu ska jag vila upp mig några få dagar, så jag kan fullfölja helgen precis som väntat!
Nu ska jag försöka få på mig nåt skönt och börja packa ihop lite grejer. Ska fråga lilla mamma, som även hon är hemma och sjuk idag, om hon har lust att köra upp mig till pappa. Hoppas ni mår bra allihop! Väntar mig att få hem min datasladd den här veckan, som dröjt mer än en månad nu.. Kommer den inte snart, då brakar helvetet lös!! Jag är ett riktigt yrväder när det väl gäller ;)
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Victoria

Jag undrar vart ifrån du har tagit den bilden, eller snarare ifrån vems lägenhet... ;)

2011-11-08 @ 21:58:59
URL: http://victuria.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0