Jag vill

2011-11-23 @ 16:32:30
Idag är vintern inte mysig. Idag vill jag ha sommar och värme. Jag vill springa runt i högt gräs med alla mina fina tjejer, picknicka på en äng, dansa hela nätterna och åka rullskriskor med benskydd och hjälm. Jag vill inte gå i skolan och ha måsten. Jag vill inte räkna matte, skriva dikter eller prata energikällor. Jag vill ha sol och ett leende på läpparna.

Jag vill hoppa från ett 10metersberg ner i ett blått och härligt hav. Bada naken i en pool och sola hela dagarna. Jag vill äta glass hela tiden och spela beachvolleyboll och spela kort i solen. Jag vill åka båtutflykt och titta på delfiner. Jag vill grilla på stranden, sjunga och spela gitarr hela natten.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0