Livet är hårt emellanåt!

2011-11-06 @ 15:09:10
Inatt var det som om någon kastade en förkyldning rakt i ansiktet på mig, och jag vaknade idag upp med spränghuvudvärk och ont i halsen. Sååå nu vet jag att jag lever, och med några panodil, tea och halstabletter är det betydligt bättre nu! Nu ska jag bara vila resten av dagen och hoppas på att kroppen är redo för en ny skolvecka med både träning och plugg.
Det är sjukt hur fort en veckas ledighet kan gå, men jag känner ändå att jag har hunnit med mycket, och att jag verkligen tagit vara på tiden. Därav kommer även känslan att det även gått väldigt sakta, vilket jag tycker är skönt! Alltså är det blandade känslor inför den nya veckan. Det ska bli skönt med rutiner, efter en vecka med sockerbomber lite här och var, dålig med sömn och en totalt slukörd kropp! Nu tar vi tag i livet igen! Meeeeen först ska jag försöka bli klar med en engelska-bokredivisning inför morgondagen.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0