Lusse-katt-kringla-brud-bulle

2011-11-28 @ 21:58:19
Hela huset luktar lussisar och julmusiken tystnade precis. Mamma och jag gjorde ett bra jobb, och fick ihop ett 90tal saffransbullar i olika former! Nu känns det att det julen är påväg, men nu vill tillochmed jag ha snö (och det är väääääääldigt sällan det händer). Detta endast på grund av att jag behöver lite ljus... Det är mörkt när man åker till skolan, och mörkt när man kommer hem - bedrövligt!
Som ni ser har jag även fått i mig årets första tomtegröt, som mamma så fint slängt ihop när jag kom hem från gymmet *en guldstjärna*. Nu har jag även precis fixat en julmapp till alla bilder som kommer tas i dessa blandade färgtider, och det känns bra! Jag är liksom lite förberedd nu ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0