Miami to Ibizzzzaaaa

2011-11-29 @ 18:31:48
Nu har jag festat runt både med mange och bagge en stund, och insåg precis hur bra Miami to Ibiza faktiskt fortfarande är! Mamma fixade Linas matkasse eller vad det nu heter, så det har jag testat mina skillzz på idag. Gjorde renskavspanna(?). Riktigt kul att testa saker man aldrig gjort innan, och åh, va gott det blev! Rekommenderas*

Nu ska jag dra på mig jackan och dojjorna och åka iväg och glo på en film!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

hej

2011-11-29 @ 18:45:35
Postat av: Felicia Johansson

Det kan jag tänka mig att den är :D



Tack ska du ha Jolina!

2011-11-30 @ 15:09:36
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0