När du ger mig "den där" blicken, du vet. Då vet jag.

2011-11-14 @ 21:05:32
Har packat, packat upp, bestämt kläder och packat igen. Så kan det gå när man är effektiv!! Jag har pratat in mig lite med min kära lilla mor, och strax ska jag bege mig! Sover nämligen borta inatt, och sätter klockan på en ännu lite senare, då jag inte börjar förrens tio imorgon. Det känns helt okej, med tanke på att andra ska upp vid sex och sju... ;)
I morgon ska jag gå i skolan, som alla andra ungdomar i Västervik. Sen ska jag träna och laga mat. Torsk, eftersom det är något jag inte vet hur man lagar. + att fisk är nyttigt! (har jag hört) Skämt osido. Fisk är nyttigt, och jag kan rekommendera omega-3-tabletter till den med benhinneproblem! Gav dem ett försök för någon vecka sedan, och min värk är som bortblåst! Kan springa en mil om jag vill, (vilket jag inte vill) och skulle säkerligen inte få ont! GREAT
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0