November 1

2011-11-01 @ 13:09:43
Godmorgon! Eller ska jag säga dag? :))
Jag njuter till tusen av mitt lov, och idag tog jag en rejäl sovmorgon och vaknade för en timma sen ungefär. Skönt! Jag håller på och fixar lite och som ni ser har jag hoppat i träningskläderna, så en sväng till actic är vad jag ska göra härnäst! Funderar starkt på att flytta i träningsbrallorna på heltid. Dom är ju så grymt sköna!!
Sen ska jag damsuga och damma huset tänkte jag. Det är sånt man bara hinner, eller över huvudtaget orkar lägga energi på, när man är ledig.. Därför ska jag vara snäll dotter och städa och laga mat till mamsen! Kvällen är fortfarande oklar men planerna finns.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0