Nu drunknar vi lite

2011-11-30 @ 15:16:09
Hemma efter en relativt smidig dag i skolan - gåfrånlektiontilllektion, ungefär, men mer blir gjort och man känner sig duktigare när man går och lägger sig, när det bara är två dagar till helg. Därmed också ännu lite mindre tid fram tills jag ska skriva två prov på fredag. Känns sådär, med tanke på att jag inte riktigt snappat upp vad det är vi ska kunna... Kämpa Jolina!!
Nu har jag fått i mig lite grööööt, och väntar nu in Hanna som ska komma och joina mig med spanskaplugget. Skriver prov på fredag och ingen av oss förstår så mycket som ett ord (typ). Nu vet ni vad jag hålls med resten av dagen!
Förresten ska jag ge mig på Lina matkasse igen, men idag blir det fisk - stekt kolja med krämiga grönsaker och potatis. Låter okej!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0