Cinnamon bun´s day

2011-10-04 @ 15:00:22
Nu är jag hemma efter en tisdags arbete i skolan, och har varit extra dukig då jag tagit med mig ungefär hela skolan hem! Jag ska ta det lugnt i någon timma innan jag ska laga mat, och efter det hugga in i berget av ickenödvändigt plugg. Det ska bli skönt att få lite gjort, då jag inte alltid lyckas med det i skolan...
Idag är det kanelbullens dag också. Kanelbullarna finns överallt, i caféterian, på teven, på facebook och gud vet vad! Någon mer än jag som inte planerat in ett bullbak idag?.. Det känns lite som om det är vad som står på mångas schema idag, och ska det inte bakas så ska det ätas. Men det kanske tillochmed jag hinner med ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0