Kärlek vid sista ögonkastet

2011-10-05 @ 15:31:57
Har slängt i mig lite mat, då jag inte kommer ha tid med det resten av dagen och titta vad jag tittade i kylen! 80%are, wohooo Jolina, du är duktig! I vanliga fall hade jag ju valt mjölkchokladen, men kan man vara nyttig(are) så ska man.

Tung dag i skolan med ungefär etthundrasjuttioelva lektioner på schemat, och som ni förstår så tycker inte jag att det är fullt okej. Om någon vill veta så är de också endast tunga ämnen... Typ naturkunskap, historia och matte osv. Jag har också gått och dragit på mig ett illamående utan dess like, då det inte rikigt vill ge sig. Nåt litet virus? Det har jag inte tid med, så ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt igen!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0