Många steg från paradise

2011-10-09 @ 22:21:56
Idag kom min lilla Hanna hem. Brun som pepparkakan och såg ut att må riktigt jäkla bra! Nu syns man knappt i hennes sällskap, och syns man, då är det på grund av att man lyser upp... Jag skulle alltså inte tacka nej till en resa. Tänk att bara få gå runt och svettas pga värmen och tycka att det är jobbigt och onödigt att bada, för att det ändå inte svalkar för fem öre! Att kunna gå runt i ett slappt linne och ett par shorts och bara vara. Jag vill inte vara kvar i kalla Sverige en minut till! Nu skulle det förövrigt vara ett väldigt bra läge för mig att åka.. Händer inget alls och viken är sitt gamla vanliga jag.
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Felicia Johansson

ÅH!! underbart

2011-10-10 @ 12:15:49
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0