Dag 2 - En bild på dig & 10 intressanta fakta om dig

2011-09-20 @ 14:16:33
Från i somras. Tyckte det var lite roligare att titta på dom bilderna...

Jag har extremt stora problem att komma på roliga fakta om mig själv när det väl kommer till kritan.
• Jag är en väldigt känslig person som inte har långt till gråten.
• Jag är tar nog priset för världens bästa shoppare (dock inget jag är särskilt stolt över...)
• Jag är även väldigt bra på att stressa. Där med nästan aldrig kunna slappna av.
• Jag älskar att sjunga och spelar lite halvhjälrtat gitarr.
• Jag är bra på att tänka innan jag gör mina handlingar, men det händer att även jag gör misstag.
• Jag vill bli kurator när jag blir stor.
• Jag är ganska beroende av att känna mig i form jämt och ständigt. Dock inte alltid så bra, då det kan gå till överdrift.
• Jag älskar att verkligen bjuda på mig själv, och är väldigt bra på att bli ganska barnslig.. haha
• Jag har gått i både dans och gymnastik under en längre tid, och skulle mer än gärna kasta mig in i den världen igen.
Hurvida det här var roliga fakta får ni själva avgöra. Detta är inte min specialité och som ni ser är jag ganska bra på att ta upp mina dåliga egenskaper.
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Mathilda

Nah första festen är alltid kul:) vad ska du ha på dig då?

2011-09-20 @ 15:33:04
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0