Dag ett - meningen bakom min blogg & dess namn

2011-09-18 @ 11:33:59
Startade den här bloggen i juni 2010, men innan dess har jag hoppat runt lite överallt. Har bloggat i kanske två år på olika bloggar.

Meningen bakom den här bloggen är egentligen lika enkel som mina andra, gamla bloggar - jag tycker att det är kul att dela med mig av mitt liv (men gränser finns). Det är skönt att kunna skriva av sig ibland, och jag tycker att det roligaste med det hela är responsen man får. När folk tycker att man gör ett bra "jobb".

Namnet Denie, kommer ifrån en kär liten vän, Stella. Hon tyckte att jag behövde att smeknamn, då jag innan inte haft något, och därmed fick det bli just Denie.
Det dröjde dock innan jag utnyttjade namnet över huvudtaget. Det var först när jag bestämde mig för att börja om på nytt med bloggen och inte kom på något nytt namn. Alla mina andra bloggar har hetat något med Jolina och jag tröttnade på det tillslut. Soooo, that's why!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0