Let's do it again

2011-09-20 @ 14:27:05
Efter en grym kväll vaknade vi idag upp på fastande magar och bestämde att det enda som inte skulle vara alldeles för ansträngande en dag som denna skulle vara Mc Donald´s. Därför drog vi en rejäl brunch och jag tycker därmed att jag inte behöver få i mig något mer idag. Mättare mage får man leta efter!

Nu är jag hemma efter en liten ändring i outfiten tills fredag och lite andra ärenden, så som ett besök på banken. Jag ska dyka ner i samhällskunskapen för en stund och sen även få matten avklarad, dock med lite hjälp av broren min! En fågel har även viskat i mitt öra att min nya dator är på hemmaplan och redo att installeras! Hur grymt?!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Mathilda

Aha :) vågat!

2011-09-20 @ 16:17:50
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0