Right now

2011-09-12 @ 16:47:01
Gröt är ju ett säkert kort. Snabbt går det och mätt blir man! Därmed får gröten bli min middag idag.

Jag har varit i skolan och efter det hunnit ner till stan och införskaffat mig ett nya par svarta dragkedjebralls. Mina andra gick sönder både i tyg och dragkedja efter nästan ett år ständigt sittandes på mina ben. Nu har jag även, som ni kanske förstår, fått i mig lite "mat" och ska försöka ta mig ner till köket för att vara en duktig dotter och diska, innan mamman kommer hem.
Runt sex tänkte jag befinna mig på actic så jag får något gjort idag också!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hilda

jag tycker du är en jävla snygg tjej!

2011-09-12 @ 18:57:49
URL: http://hildahattar.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0