So, listen close

2011-09-07 @ 16:37:02
"God"dagens. Haft en pissdag idag rent ut sagt! Cyklat till skolan med paraply i regn och halv storm. Där av kanske ni kan gissa med vilken framgång jag tillslut kom fram.. Allmänt tråkig dag i skolan, bortsett från en enochenhalv timmas föreläsning om klamydia. Visst, det handlade inte så mycket om just klamydia, men det kanske var det som gjorde det hela kul(?). Det handlade endast om sex, vilket är väldigt intressant och roligt i de flesta åldrar. Ett säkert kort liksom. Haha, nog om detta! Jag har varit och sprungit några kilometer, men med ett ben som säger ifrån ganska fort blir det inte precis som jag vill. Nu ska jag hoppa in i en dusch, och efter det ska jag försöka slänga ihop någon slags korv storganoff.
Ska repa hela kvällen, så någon uppdatering ska ni inte vänta er. Heidoo
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0