Tisdag 27 september 2011

2011-09-27 @ 08:39:41
Öppnar upp med ett godmorgon! Har varit vaken i ungefär exakt en timma nu, och har fixat i ordning mig och ätit frukost. Nu sitter jag oh äter på årets (hösten/vinterns) första clementin! Och ja, jag känner allt lite ånger... Clementin är en så typisk vinterfrukt, men som behövs för att lighta upp den mörka tiden en aning, så jag antar att det är med all välmening?! Haha, nu ska jag sluta babla ur fruktens synvinkel och säga att jag alldeles strax ska bege mig till skolan för tre ynka lektioner och där mitt i allt även ett klassfoto! Detta kan bli intressant.
Senare har jag bokat in ett plugghäng med kusinen, så bilder från det ska jag allt försöka bjuda er på! Över och ut
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0