My drug, and my medicine

2011-09-19 @ 17:29:17
Bara för att en sockerbomb skulle sitta väldigt bra just nu!

Jag har haft engelskaredovisning för första gågen under min gymnasietid, och tyckte mig kunna tyda ett "excellent" på utvärderingen... Som jag egentligen heller inte skulle se. Efter skolan skulle Hilda och jag vara duktiga och ta oss ett simpass, men nej. Simhallen öppnar klockan fyra på måndagar!! Det vet väl alla?! Vi åt istället, vilket kändes nästan lika bra. Eller? Jag har också fixat min oufit tills fredag, då det är dags för terminens första samhällsfiesta! Klingar bra i mina öron.
Med en studiedag i morgon är planerna för kvällen även spikade. Ett härligt gäng i en stuga en natt. Mys och sånt står på schemat, men först ska jag hämta packning hos pappsen och lite sånt nödvändigt!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Mathilda

Pepp på fest?:D

2011-09-20 @ 08:54:14
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0