Will you be there?

2011-09-25 @ 20:53:03
Jag har offrat kvällens trevligheter för plugg, men inte fan har jag fått nåt gjort! Det finns ju massa annat som är så mycket intressant... typ... facebook.. eller?
Jag är i alla fall stolt att jag fått några sidor naturkunskap gjort, vilket är behövligt, då jag skriver terminens första prov på onsdag. Nu är det samhällskunskapen kvar och därefter ska jag försöka ta mig i säng. Packningen får jag inte glömma, i morgon flyr jag någon kilometer upp till huldregatan och pappa. Om jag ska vara ärlig så är jag inte riktigt beredd på en ny skolvecka, och på tisdag är det klassfoto som gäller. Detta kan bli intressant!
Sov gott!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket jolina :D

2011-09-25 @ 21:09:31
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0