I LOVE TO SAY "I TOLD YOU SO"

2012-04-23 @ 19:36:46
Damdamdamdaaaaaaam! MÅNDAG. Som nämt i tidigare inlägg var min helg fruktansvärt (fruktansfärt? fruktansfvärt?) trevlig. Jag har umgåtts med dem som faktiskt betyder mest för mig, tro det eller ej, men jag är en ganska kärleksfull person bakom allt klydd... (omg, jag har bott med en skåning i tre dagar och jag har redan konverterat)
Självklart kom inte heller jag undan söndagsångesten igårkväll, men försökte göra det hela lite mindre påtagligt med en promenad. I regn. Och sen kom den där fruktade måndagen. Men till min stora förvåning har den inte varit så himla "sugig"! Jag har i alla fall långhelg att se fram emot.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0