Like the big bang

2012-08-16 @ 12:12:23
Kom hem igår kväll,efter tre feta dagar i huvudstaden! Jag summerar dagarna med shopping, både god och mindre god mat, mycket spring och en visit på skansen, som toppenbra! Jag är alltså supernöjd. Vi får se när alla bilder damper in. 
 
Nu har jag varit på gymmet en sväng för att komma igång inför skolan som startar nästa vecka. Alltså är det jag som har min sista sommalovsdag imorgon. Inte jätteskönt. Känns faktiskt fruktansvärt obekvämt, men det är inget att göra åt saken, mer än att rocka alla kommande prov, långdagar och sömnlösa nätter lika bra som jag lyckades förra året! Sen kommer ju alla fester också. 
På måndag börjar jag 2:an. Shiit...
 
 
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0