Happiness is taking things as they are

2012-12-03 @ 17:28:48
Alla snubbar vill ju va en katt! 
Godkvällens på er. Idag är det måndag, vilket innebär relativt kort skoldag med mycket ledig tid. Den lediga tiden spenderade jag med Hannis. Vi kollade in Magic Mike (totalt tokbra och fruktansvärt charmig och sexig film) och hade stans största smörgåsbord i mitt vardagsrum. Det var en perfekt start på en ny vecka! 
 
Nu kollar jag Aristocats - därav "alla snubbar vill ju va en katt" - och sällskapades innan det av den nya vampavsnittet. Nu ska jag bara chillerilla heeela kvällen med min mysiga brasa framför fötterna. För att göra lite nytta ska jag tvätta lite också. *tjena vuxenpoängen!!!!!!!!!!!*
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0