Bildlöst

2012-02-28 @ 22:19:23
Maria/e-dagen har passerat med ett bra flyt, med både upp och nedgångar, bläck i ansiktet, skratt och gråtfärdighet. Jag har fått mitt första F. Känns piss, men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte bry mig, pga omständigheterna, som vi inte tar upp här.
Idag kan jag även meddela att jag utvecklat en stark sida hos mig själv. Troligtvis har jag alltid haft den, men idag visades den ytterst tydligt. Jag är ganska bra på att laga mat, men jag tror ingen slår mig i att äta! Det är jag stolt över. Spenderade en halvtimma i solariet för att bättra på tannen också, bara för jag blir så avundssjuk på alla bruna människor. Nu har jag ytterligare lite större risk att dra på mig cancer, och jag freakar ut över det totalt. Får ångest och grejer...
Nu ska jag kolla oth och soooova!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0