Hard like a rock'n roll

2012-02-09 @ 12:38:22
1. och 2. från min tisdag, på EUparlament, 3. lekte tjej igår kväll, 4. pretty little liars - idag.

Stannade hemma idag efter att jag somnade och vaknade med både halsont, huvudvärk och en äckligt jobbig (ny) tågräls i käften. Har legat i soffan och försökt äta hela morgonen, och det där med att man inte skulle kunna är fullkomlig bullshit! Äta bör man, annars dör man - mitt motto. Därför äter jag varesig det gör ont eller inte, och ja, jag vill ta tag i hela käken och slita ut skiten. Men, ska man vara fin får man lida pin...
Vill ha godis, men ska inte. Ska kolla mer film, för jag insåg att jag inte orkar ta tag i röran på rummet. Måste plugga....
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0