Hemmakväll

2012-02-04 @ 23:39:16
Godkväll på er! Hoppas ni har det bra? Jag har ätit god mat, slöat hela dagen (med undantag för träning), köpt godis för 90kronor och ätit godis och ostskruvar tills jag ville stoppa fingrarna i halsen (det var inte långt ifrån..). Ja, jag har alltså haft det bra! Jag har också pratat med världens bästa bror en bra stund. Åh, vad jag saknar honom!! Hoppas jag kan åka upp och hälsa på några dagar snart...
Nu står jag i valet och kvalet, om jag ska dra igång en film eller om jag ska sova... Jag har iochförsig en ganska het music list som jag kan sitta i timmar med, så det är mycket möjligt att jag slutar, manipulerad med datan framför näsan. Mycket möjligt.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0