Jag har en motorsåg i halsen

2012-02-09 @ 16:53:43
Idag är jag inte på topp, som sagt, och har därför spenderat hela dagen i soffan. Också det redan sagt! Bjussar i alla fall på en snygg dagens outfit. Nu är jag nöjd! Jag väntar på mamma som kommer hem med yoghurt strax, och hade just en konversation med världens bästa bror, som även han sitter och är sjuk. Dock på andra sidan landet. Som sagt så många gånger, distance sucks. Saknar honom, men i mars ska jag försöka ta mig upp och hälsa på :)!
Nu måste jag se till att bli frisk, för jag får allvarligt mentala problem av att inte få träna. Japp, jag kallar mig här och nu, offeciellt, för träningsnarkoman. Men för att kunna leva upp till namnet måste jag ta mig ut ur gökbot snart! KRUPP...
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0