Jag ställer massor krav, ge fan i mig

2012-02-25 @ 15:35:50
Mer intressant än såhär blir det inte idag. På gymmet ville jag mest be någon slå mitt huvud i springbandet så jag fick lite vila, men nej, jag kämpade på och kände mig ännu duktigare. Känns lite som att jag alltid lyckas bli förbannad när jag tränar. Det är hus i helvete i mitt huvud, haha. Jag har hittat mitt substitut till det mesta jag saknar, eller kommer att sakna (stor stark man i min säng när jag kommer hem från skolan, socker och fet mat) - soltorkade tomater. Sen ser jag ut lite som ovan också. Har dock inte bestämt mig om mössan hänkar hela dagen. Har ju precis washat my hair, ni vet. Då är det ju onödigt att gömma fluffet!
Ska till m&m nu. Planerna jag pratade om är ännu inte bestämda, sååååå jag väntar och ser. Hoppas på det bästa liksom. Saknar min mamma också. Vilken helvetes tur att hon kommer hem idag då! Jag har varit trevlig dotter och skrivit en söt liten lapp, som hon kan le åt när hon kommer hem :) Hejs!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0