Jolina (Jolla) Gurli Marie Fältsjö

2012-02-27 @ 21:36:07
Trots mina alla namn har jag bara namnsdag en gång om året. Okej, Jolina kan jag gå med på (att det inte finns med i almanackan) men hallå?! Att hålla på och plocka bort namn är ju bara onödigt!! Egentligen har jag ingen namnsdag alls, med tanke på att Marie faktiskt inte heller finns, men Maria är tillräckligt likt för att jag ska kunna ta åt mig av namnet. Därför har jag namnsdag imorgon!!
Måndag i all ära, men guuud vad det är en deprimerande dag! Ville dö när jag vaknade, ville dö i skolan och framförallt på min usla, och då menar jag USLA, engelskaredovisning. Skäms lite.
Nu har jag varit och handlat med pappa och tagit en titt på dumburken. Kollade BB förut. Jag lider med dem, absolut! För vem fan vill hugga ur gorbisar ur isblock? Med SKED?!!?!? Crazyyy.
Ser ut som ovan atm. Har precis duschat och ska kolla oth eftersom internet vill kämpa den där lilla extra biten för att jag ska få se på storebror igen. Sov gott, imorgon har jag inte sovmorgon, men det gör nästan inget för jag gillar Andreas. Han är så mysig. Lite fjösig liksom, och han har det ultimata uttalet på "Parts per million".
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0