Känner ingen ånger

2012-02-20 @ 17:49:43
Idag vaknade jag perfekt. Alltså klockan tio typ. Jag stekte ett runt stort ägg *nöjd* och hällde i mig en kopp kaffe, samtidigt som jag för första gången kollade in "I am number four" som jag laddade ner för ett tag sen. Helt okej film, förutom att den var bedrövligt dåligt synkad. Sen gick jag till stan och gjorde lite ärenden och köpte munsårssalva. Så himla mysigt. Inte. Gick till gymmet och cyklade och sprang *duktig*. Gjorde grabbarna inne i biff sällskap och gick sen hem igen. Åt sen lunch, diskade och duschade. Sån här dagar är såååå sköna. Jag har avverkat min första dag på sportlovet. Med mig själv.
Ska gå och handla lite till frulle och sen kommer Stella och käkar kvällis och kolla Big Brother med mig. Ja, jag trivs med min tillvaro :D
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Mathilda

Nee precis, men vafan läskigt att man inte har någon bredvid sig i såna situationer...



ingen skäller förutom charlotte... :)

2012-02-20 @ 18:53:21
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0