Muntergök

2012-02-13 @ 20:41:22
Min dag har sugit. Inte så konstigt med tanke på att det är måndag igen. Jag har sprungit runt på Västerviks gymnasium och varit allmänt vilsen. En sån dag när man bara vill sätta sig i ett hörn och gråta, och det var nästan precis vad jag gjorde på mattelektionen. Jag ser fram emot mitt förta F. Not.
Jag har pluggat med kusin hela eftermiddagen och hoppas att naturäckelkunskapen sitter någorluna inför morgondagens prov. Jag har en rethosta från helvetet. Kräks lite i munnen då och då typ. Nejvars. Jag kommer inte kunna träna på hela veckan, och det gör mig deprimerad. Jag måste plugga. Kult. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag har planerat in plugg med massa tjejer på ett mysigt café i stan. Jag har bara inte berättat det än... 
Nu ska jag plugga naturkunskap varvat med matte. Imorgon har jag sovmorgon till tio i tio. Oupps, tack och bock. Thing of the day!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: emilia

fick mitt första F i början av höstterminen. heartbroken!! ville också gråta

2012-02-14 @ 20:18:42
URL: http://emiliaengstromjansson.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0