Smaltorsdagen? Skulle inte tro det!

2012-02-25 @ 01:07:23
Igår: Gick jag klädd i långklänning bara för att känna lite extra på våren och solens "varma" strålar. Promenerade till willys och handlade massa gott med mina små vänner. Promenerade till Stells för att hämta filtar och tea i termos. Bestämde oss för att det var varmare och betydligt mindre blåsigt på golvet, och placerade oss därför där istället för ute på någon gräsplätt. Jag åt väldigt mycket för mycket och bestämde mig för att gå hem och ha myskväll med mig själv. Hämtade på vägen hem bettan, som fint stått parkerad på huldregatan, gömd under all snö. Det var en härlig känsla att få sätta sig på den och trampa hem på rullande fordon. Hamnade därefter i badkaret. Med mat. Tappade bacon i karet. Åt inte upp den blöta baconen. Blev sen alldeles för varm och gick upp för att kyla av mig. Åt sen kakor (som jag tyvärr ingen bild på har ;)). Bestämde mig för att sova, och resten vet ni ju redan.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0